Grill London: požiūris į klientą su minusiniu koeficientu

Gal man nereikėtų mokyti vietos kuri visada sausakimša, bet… Kodėl gi ne?

Kiek yra svarbus lankstumas santykyje su klientu? A? Grill London?

Pvz.: meniu iešmelis su spanguolėmis įkainotas 4,5€/6,3€ t.y. 4,5€ už vieną iešmelį, 6,3€ už du. Logiška kainodara? Tikrai taip.
Lygiai taip įkainotas ir vištienos šašlykas, ir vištienos kepsnys (4,5€/6,3€), kitos mėsos rūšys kainuoja skirtingai, bet esmė paprasta – didesnė porcija = dvigubai daugiau mėsos.

Ok. Bet jei aš noriu gauti du skirtingus iešmelius? (Noriu pabrėžti, kad jų kaina už didelę porciją yra ta pati t.y. po 6,3€).

Atsakymas – NE! Jei nori skirtingų, tai mokėk papildomai ir bla bla bla…

Tai nuvilia… Net labai. Jokio lankstumo, atrodo visiškai logiškoje situacijoje.

Net neminėsiu, kad jei kuriam laikui atsisakai angliavandenių, tai jie savo lankstumo neparodys ir keičiant karštą garnyrą į daugiau daržovių… Tad pastarojo tenka atsisakyti.

Grill London Vistiena

Koks tavo pietų vaizdas kai sulauki tiek NE? Pridedu foto…

Liūdna?

Požiūris į klientą: 0 iš 10

Ar skaitei?

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *